zondag 3 mei 2009

dardennen



Alhoewel ik graag rondloop in natuurgebiedjes in eigen streek, en probeer om fotoots te nemen dicht bij huis, is de lokroep van de ardennen voor mij veel te stevig om hieraan te weerstaan. er zijn zo van die streken waar ik me goed voel, en ik kom er dus veel terug. den eersten mei is mijn "seizoen" begonnen, en ik wilde de platgetreden paden eens verlaten. ik trok mijn stoute avonturiersschoenen aan, en vertrok met vastberaden tred op zoek naar het onbekende. bovenstaande foto is genomen te midden het voor mij onbekende. onderstaande foto toont een sleutelbloemvlinder, foto getrokken te midden het voor mij onbekende...

4 opmerkingen:

free zei

waw, jaloers. De eerste een erg knappe foto, den tweede een zalige vlinder...

deedee zei

Zijn van plan om naar de Gaume te gaan in het groot verlof - maar waar jullie gezeten hebben - ook zeer mooi, zal je eens moeten ondervragen over dat gebied - en een mooie foto van een vlinder - schitterend

Dirk

Anoniem zei

woow!...

hoe maak jij zulke mooie foto's heb jij soms een camera die heel ver kan zoomen?

janus zei

bedankt voor de fijne reacties!

de foto's zijn gemaakt met een sigma 105 mm macrolens. geen zoom dus, maar een vaste brandpuntsafstand.