woensdag 10 juni 2009

blowin' in the wind



terwijl ik hier al een minuut of drie zit te wachten tot de website van de nmbs het belieft om me toe te laten mijn treinticket te betalen dat ik online heb gekocht (leve het digitale tijdperk, ben ik aan het multitasken geslagen om ook hier mijn ding te doen. uit deze oefening blijkt duidelijk dat blogger sneller is dan de nmbs! leve blogger! leve het bloggend leven!!

hieronder staan een paar fotoots die gemaakt zijn om mijn techniek te verbeteren. echter, soms is het leuk om gewoon fotoots te maken, vanuit het buikgevoel. de foto hierboven is er zo éentje. op een avondwandeling in de groene long zag ik dit streepkruid (als het al streepkruid is) waaien in de wind. rap op de knieën gaan zitten, achtergrond onbewust zo mooi mogelijk kiezen, diafragma instellen en afdrukken. alles in de flits van het momentum (nmbs nog altijd niet klaar, vandaar de neiging tot liederlijk taalgebruik). en ik moet zeggen dat ik er content van ben. contenter dan van de vooruitgang bij de nmbs, waarvan ik straks de website ga sluiten zonder te betalen, zodat ik moet hopen dat de automatische biljettenverdeler (leve de vooruitgang!) werkt. dat aanschuiven in die rij aan het loket, tussen allemaal mensen die ik niet ken, het verplicht contact met de loketbediende.ik mag er niet aan denken. het lijkt me zo 20-ste eeuws...

Geen opmerkingen: