woensdag 11 februari 2009

het leven zoals het is: meeuw




gisteren stond er op tafel een grote kartonnen doos toen ik thuis kwam van een dag noeste arbeid. die doos zat vol plastiek, en nog een doos, en die kleinere doos zat mijn nieuw speelgoed: een flits! en niet zomaar een flits. nee hoor: het was de nikon SB900. ik heb hier dus opnieuw wat leeswerk en experimenteerwerk.
ondertussen zal ik jullie blij maken met een treffend beeld: het leven van een meeuw! zitten op een lantaarnpaal onder een stralend blauwe lucht, en denken aan...ja, aan wat?

3 opmerkingen:

bart zei

ha, uw arsenaal begint uit te breiden? De niet te stuiten honger naar nieuw speelgoed?
proficiat met de aankoop, van zijn voorloper (SB800) ben ik in elk geval content.

janus zei

honger naar nieuw speelgoed? zo plat-consumentalistisch zitten wij hier niet in elkaar meneer! nee, dat was een hoogstverantwoorde aankoop die me zal toelaten de resultaten van de nakende gezinsuitbreiding nog beter vast te leggen!

bart zei

allezjoep! Dat wist ik nog niet. Proficiat zeg!