woensdag 5 augustus 2009

viroin vlinders



dames en heren! u had het al door, en het wordt opnieuw bevestigd! fotojanus is een viroin-ganger. op gezette tijden kriebelt het zodanig dat sporten niet meer helpt, en dan moet er naar de viroin gegaan worden. liefst op een mooie dag, zodat de vlinders wat vliegen en er duchtig portretjes kunnen worden gemaakt. hierboven zie je een dambordje, toch wel een typisch bewonertje van kalkhellingen, en dus in de viroin fijn vertegenwoordigd.

het vlindertje hieronder is een bleek blauwtje. in het engels wordt dit chalkhill blue, en het heeft zijn naam niet gestolen. ik ben eigenlijk maar op 1 kalkhelling geweest, en wat ik daar zag heeft me dus blij gemaakt. hopen bleke blauwtjes, zoals dit exemplaartje bijvoorbeeld!

3 opmerkingen:

Unknown zei

waar ga jij dan juist in de viroin?

ps: op mijn blog zei je dat m'n macro je nerveus maakt. kun je me zeggen wat er precies mis is (ik vindt kritiek krijgen en er iets van leren heerlijk :-))

Free zei

'ik vind' is zonder dt :-)
die eerste vind ik wel chique jan.

Unknown zei

het schaamrood staat me op de wangen free! te snel typen is nooit goe! (of is het goedt?)